Pagina de start a forumului VirtualElectric
VirtualElectric

Răspunde la subiect
Ajutor!!!!
mariusim
Incepator
Incepator

Data înscrierii: 14/Aug/2011
Locație: bucuresti
Răspunde cu citat (quote)
Salut tuturor. Am intalnit si eu o prolbema, la un tablou electric am trei fire de aceeasi culoare si grosime, si vreau sa aflu care este faza, nul si IMPAMANTAREA.Va rog sa ma ajutati si pe mine cat mai repede!

Incepator
Incepator

Vreau sa mai precizez ca problema am intalnit-o la un apartament

mariuselectric
In Domeniu
In Domeniu

Data înscrierii: 30/Noi/2008
Locație: Bucuresti
mariusim a scris:
Salut tuturor. Am intalnit si eu o prolbema, la un tablou electric am trei fire de aceeasi culoare si grosime, si vreau sa aflu care este faza, nul si IMPAMANTAREA.Va rog sa ma ajutati si pe mine cat mai repede!

Dar tu esti electrician?

Incepator
Incepator

Una la mana,nu sunt electrician, sunt zugrav si la cei care iau lucrari se mai gasesc si persoane care vor sa le schimb tablouri electrice sau instalatii electrice.Si a doua la mana eu am creut ajutoru, daca stii sa rasp bine daca nu lasa pe altu care stie

In Domeniu
In Domeniu

Data înscrierii: 30/Noi/2008
Locație: Bucuresti
mariusim a scris:
Una la mana,nu sunt electrician, sunt zugrav si la cei care iau lucrari se mai gasesc si persoane care vor sa le schimb tablouri electrice sau instalatii electrice.Si a doua la mana eu am creut ajutoru, daca stii sa rasp bine daca nu lasa pe altu care stie

La zugravi nu dau sfaturi. Very Happy

Avansat
Avansat

Data înscrierii: 19/Noi/2010
Locație: mult prea departe fata de cel mai apropiat teatru de opera
mariusim a scris:

Oameni buni, daca exista printre dumneavoastra, cititorii acestui forum, persoane care isi amenajeaza locuintele (zugraveli, "rigipsuri", termosisteme si alte gleturi), va rog eu mult faceti-va un bine si luati aminte la cele ce s-au scris aici.